XboX Leaderboard + Achievements (obiettivi)!

Forum dedicato allo script Safe GamerTag, che permette il display della usercard di XboX, Playstation 3, Nintento Wii.
Forum about Safe GamerTag scripts: display your XboX, Playstation 3, Nintento Wii usercard.

XboX Leaderboard + Achievements (obiettivi)!

Messaggioda Soshen » 15/03/2012, 19:26

Yes finally i've made a system that allow me to get the achievements status for each games without a external system and without be in dev xbox program.

So try to test the newone addon for xbox leaderboard.

A note: secret achievements do not display name / logo / desc.... but i've made a collector thread where you can tel me what they are for each games (if you have unlocked you will see them in your xbox profile) and i will fix the database, so when the system will be releases (and with future updates) all achievements are fixed.

We will make a kind of comunity db program.

------------------

Finalmente completato... ho aggiunto il sistema per mostrare per ogni utente e per ogni gioco lo stato dei suoi obiettivi anche nella leaderboard XboX... con un sistema che non si appaggio a siti esterni (non necessariamente) e senza essere parte del dev xbox program.

Una nota: gli obiettivi segreti di base non mostrano nome / logo / descriz.... così ho creato un thread dove la community può indicare di ogni gioco quali sono (basta che un utente li ha sbloccati e li vedrò nel suo profilo xbox) così che posso correggere il database di volta in volta e così che ad ogni realease il sistema sia sempre più corretto.

My achievement for BF3
safegt.php?action=xbox_achiev&u=2&g=1161890128

A achievement of BF3 with user that unlock it ordered by "who is the first"
safegt.php?action=xbox_achievdet&g=1161890128&t=1

Immagine
Vedi le mie collezioni
Soshen
Site Admin

Nazionalità: Italy (it)
Numero MVP totali: 4
Gamername: Soshen

Torna a Safe GamerTag